Henry

Norges mest brukte internbot

Forenkler dialogen med de ansatte

Når kostnader og effektivitet skal balanseres, kan en chatbot være løsningen.

Chatbotten er effektiv og sjonglerer flere arbeidsoppgaver samtidig. Henry hjelper de ansatte med alt fra HR, IT og HMS. Svarene han gir er alltid kvalitetssikret. Han arbeider døgnet rundt, alle dager og han har aldri kø utenfor døren sin.

Møt Henry

Chatbotten Henry sørger for at alle ansatte får svar raskt på det de lurer på.

Han frigjør også verdifull tid for HR, IT og andre interne ressurser. Da kan de ansatte i avdelingen bruke arbeidsdagen på mer kompliserte oppgaver.

Mer om kvalifikasjoner og erfaringer finner du i CV-en hans.

Fra søk til samtale

Henry inviterer deg til en samtale. Han løfter brukeropplevelsen og sørger for å gjøre jakten på informasjon  enklere.

Skulle han få et litt for generelt spørsmål, vil Henry stille oppfølgingsspørsmål. På den måten blir du veiledet til å finne riktig svar.

Med kunnskap om over 1300 ulike problemstillinger, kan han svare på spørsmål om alt fra ferie, permisjoner, sykefravær til velferdsgoder.

Henry snakker flytende norsk og engelsk, har et godt språkøre og forstår automatisk brukerens språk.

Les også:

Illustrasjon av dialog med HR-Henry om permisjon

10 gode grunner til å ansette Henry

Illustrasjon: HR-Henry i helfigur
  1. Du unngår å bruke tid på repeterende spørsmål
  2. De ansatte bruker mindre tid på å lete
  3. Han har aldri kø, og svarer med en gang
  4. Henry er diskret, og du er alltid anonym
  5. Chatbotten snakker både engelsk og norsk
  6. Han er ferdig trent på interne problemstillinger
  7. Henry stiller oppfølgingsspørsmål
  8. Han er rettferdig – alle får samme svar
  9. Alltid oppdatert på juridisk innhold
  10. Henry kan starte raskt – ofte innen 3 uker

Les også:

Henrys bror, Medlems-Morten har spesialisert seg innen medlemsservice for fagforeninger og forbund. Han er like omgjengelig som broren sin, og passer for alle fagforeninger: store som små.

Etter å ha jobbet flere år i fagforeninger, har han lært seg å forstå medlemmene. Han kan alt fra forsikring, verving, innmelding, tariffavtaler, ferieloven, permitteringsregler, glemt passord, bytting av arbeidsgiver m.m. Dette betyr at din fagforening kan benytte denne læringen til å raskt få han opp til å svare deres medlemmer.

Medlems-Morten svarer med en gang, og behandler alle spørsmål anonymt

Lurer du på noe om Henry?

Henry er ferdig trent og har forslag til svar for de vanligste HR-spørsmål. De aller fleste ønsker likevel å gjøre noen tilpasninger. Det tar som regel 1-2 uker.

Den viktigste læringen i din virksomhet skjer etter at Henry har begynt i jobben. Da får du innsikt i hvilke små og store problemstillinger de ansatte har i hverdagen, og kan gjøre tilpasninger ut fra det.

Du kan selv velge hvilke svar som skal oppdateres automatisk av Compendia. Da vil for eksempel endringer i lovverket alltid vil være oppdatert.

De andre svarene endrer du selv gjennom et brukervennlig grensesnitt.

Han forstår og kan svare på så mye mer enn bare personalspørsmål. Derfor kan Henry brukes som startpunktet for annen internkommunikasjon. Da slipper de ansatte å lete i forskjellige menyer og opslagsverk.

Henry er lært opp til svare  på over 1 100 problemstillinger. Han kan personalhåndboken på rams, i tilegg har han også lært mye om IT, fasiliteter, arbeidsutstyr og andre interne retningslinjer.

Ja, han forstår brukerens språk. Stilles spørsmålet på engelsk, og han har et engelsk svar, da vil han svare på engelsk. Hvis ikke, vil han svare på norsk.

Nei, du kan ansette Henry uten at du har en personalhåndbok fra Compendia.

Har du en personalhåndbok fra Compendia, kan du redigere både personalhåndboken og chatbotten i samme løsning.

Henry kan finne sin plass på intranettet. Han kan også treffes på for eksempel Teams, Workplace og Messenger. I tillegg vil han selvfølgelig være tilgjengelig i personalhåndboken.

Henry passer nok best for virksomheter med mer enn 30 årsverk.

I dag jobber han i mange bransjer, og han har bransjekunnskap blant annet innenfor transport, industri, utdanning, butikk og bank. Henry har ferdige svar for både statlige og private virksomheter, og han forstår norsk og engelsk.

Henry ønsker å være fast ansatt og lønnen hans avhenger av hvor mange kollegaer han har i virksomheten. Ta kontakt med oss og vi gir deg et pristilbud. 

Nei, hvis Henry kun skal jobbe i personalhåndboken, er oppstarten enkel.

For at Henry skal ha størst mulig suksess, anbefaler vi at han også blir tilgjengelig på intranett, Teams, Workplace eller andre kanaler. Da må IT-avdelingen involveres, for å legg inn kode og gjøre nødvendig konfiguarajon. Ta kontakt med oss for få å tilsendt teknisk dokumentasjon.

Henry - informasjon, demo eller pristilbud

Send oss noen ord

Felt merket med * må fylles ut.

Blinkende smiley

Me snakkes snart!

ME snakkes snart!!