Medlems-Morten

Fagforeningenes digitale hjelper

Hvem er han?

Medlems-Morten jobber med medlemsservice hos fagforeninger og fagforbund. Han er utrolig effektiv, alltid tilgjengelig og skikkelig god på enkle, gjentakende spørsmål. Derfor passer han perfekt til å jobbe sammen med de dyktige folkene på medlemsservice – han tar seg av mange, kjappe henvendelser, og de tar seg av de komplekse sakene. 

Medlems-Morten full høyde. Illustrasjon.

Hvorfor ansette Medlems-Morten?

  1. Han er alltid tilgjengelig og har aldri kø.
  2. Medlems-Morten svarer med en gang.
  3. Dere unngår å bruke tid på gjentakende spørsmål.
  4. Medlems-Morten behandler alle spørsmål anonymt.
  5. Han blir bedre og bedre, hele tiden.

Les også:

DEMO AV MEDLEMS-MORTEN

Dagens medlemmer er vant til at kommunikasjon går kjapt, er brukervennlig og tilgjengelig. I tillegg ønsker de å være selvbetjente i størst mulig grad. Derfor kommer de til å bruke meg.

Medlems-Morten

Lurer du på noe om Medlems-Morten?

Medlems-Morten er ferdig trent og har forslag til svar på mange vanlige spørsmål. De aller fleste har behov for å gjøre en del tilpasninger i tillegg. Det varierer hvor lang tid denne prosessen tar, men det tar som regel minimum 2-3 uker.

Den viktigste læringen skjer etter at Medlems-Morten har begynt å jobbe hos dere. Da får dere innsikt i hvilke små og store problemstillinger fra medlemmene, og kan gjøre tilpasninger ut fra det.

Dere velger selv hvilke svar som skal vedlikeholdes automatisk basert på endringer i regelverket.

De andre svarene endrer dere selv gjennom et brukervennlig grensesnitt.

Medlems-Morten gir dere innsikt i hva medlemmene lurer på og når de lurer på  det. Den innsikten er gull verdt for å hjelpe Medlems-Morten til å bli en verdsatt del av medlemsservice. 

Medlems-Morten kommer ferdig trent til å forstå 1100 problemstillinger. Han har jobbet flere år i fagforeninger og har lært seg å forstå medlemmene. Han kan alt fra forsikring, verving, innmelding, tariffavtaler, ferieloven, permitteringsregler, glemt passord, bytting av arbeidsgiver m.m. 

Dette betyr at din fagforening kan benytte denne læringen til å raskt få han opp til å svare deres medlemmer. 

Ja, han forstår brukerens språk. Stilles spørsmålet på engelsk og han har et engelsk svar, vil han gi det. Hvis ikke gir han svaret på norsk.

Medlems-Morten kan være tilgjengelig i de kanalene medlemmene deres er. Han er gjerne på nettsidene deres og Min side. Han kan også for eksempel være på Messenger og Teams.

Medlems-Morten passer for alle fagforeninger, store som små. Alle fagforeninger har medlemmer som prioriterer chat framfor e-post og telefon. Tall hos oss viser at nærmere 50 % av alle medlemshenvendelser kommer utenfor arbeidstid. Medlemmer ønsker i tillegg rask respons på henvendelsene sine. 

Hvis dere fremdeles er usikre kan vi avtale prøvetid for Morten før dere ansetter ham.

Medlems-Morten er en digital ansatt som dere leier inn på månedlig/årlig basis. Prisen varierer med antall medlemmer dere har. Ta kontakt med oss for et pristilbud. 

Ja, Medlems-Morten kan integreres mot  medlemssystemet uavhengig av leverandør.  I tillegg kan vi integrere mot hjemmesiden hvis Medlems-Morten ikke kan svaret. 

Ja, dere får innsikt i hva medlemmene spør om. Dette er en stor fordel med chatbot. Gjennom denne innsikten kan dere forbedre all medlemskommunikasjonen deres. Se for eksempel hvordan NTL forbedret hjemmesidene sine ved å ansette Medlems-Morten.

Mer informasjon om Medlems-Morten

+47 51 77 08 00

tilgjengelig fra 08:00-16:00