Hvem er han?
Medlems-Morten jobber med medlemsservice hos fagforeninger og fagforbund. Han er utrolig effektiv, alltid tilgjengelig og skikkelig god på enkle, gjentakende spørsmål. Derfor passer han perfekt til å jobbe sammen med de dyktige folkene på medlemsservice – han tar seg av mange, kjappe henvendelser, og de tar seg av de komplekse sakene.
Alle fagforeninger har medlemmer som prioriterer chat framfor e-post og telefon. I tillegg ønsker medlemmer rask respons på henvendelsene sine.
Fra søk til samtale
Chatbotten Medlems-Morten inviterer deg til en samtale. Han løfter brukeropplevelsen og sørger for å gjøre jakten på informasjon enklere.
Skulle han få et litt for generelt spørsmål, vil han stille oppfølgingsspørsmål. På den måten blir du veiledet til å finne riktig svar.
Med erfaring fra flere foreninger og forbund, har han lært seg å forstå medlemmene. Han kan alt fra forsikring, verving, innmelding, tariffavtaler, ferieloven, permitteringsregler, glemt passord, bytting av arbeidsgiver.
Medlems-Morten snakker flytende norsk og engelsk, har et godt språkøre og forstår automatisk brukerens språk.
9 gode grunner til å ansette Medlems-Morten
- Medlems-Morten er alltid tilgjengelig og har aldri kø
- Han har lang erfaring fra ulike foreninger og forbund
- Medlemmer og tillitsvalgte bruker mindre tid på å lete
- Han forstår kontekst, og husker hva du har spurt om
- Medlems-Morten stiller oppfølgingsspørsmål
- Du unngår å bruke tid på repeterende spørsmål
- Medlems-Morten behandler alle spørsmål anonymt
- Han er rettferdig, gir samme oppmerksomhet og svar
- Selv om han er en chatbot, forstår han både norsk og engelsk
Hils på Medlems-Mortens bror
Medlems-Mortens bror, HR-Henry, elsker å prate. Hver uke har han tusenvis av samtaler med ansatte i norske virksomheter.
I løpet av sin 3 år lange arbeidskarriere, har han blant annet sugd til seg nyttig info om IT, fasiliteter, arbeidsutstyr, interne retningslinjer og lært seg personalhåndboken på rams.
Når HR-Henry ansettes, slipper kollegaene hans å forholde seg til jungelen av menyer og systemer på arbeidsplassen.
Lurer du på noe om Medlems-Morten?
Medlems-Morten er ferdig trent og har forslag til svar på mange vanlige spørsmål. De aller fleste har behov for å gjøre en del tilpasninger i tillegg. Det varierer hvor lang tid denne prosessen tar, men det tar som regel minimum 2-3 uker.
Den viktigste læringen skjer etter at Medlems-Morten har begynt i jobben. Da får du innsikt i hvilke små og store problemstillinger medlemmene har, og kan gjøre tilpasninger ut fra det.
Du kan selv velge hvilke svar som skal oppdaterers av Compendia. Da vil for eksempel endringer i lovverket alltid vil være oppdatert.
De andre svarene endrer du selv gjennom et brukervennlig grensesnitt.
Medlems-Morten kommer ferdig trent til å forstå 1100 problemstillinger. Han har jobbet flere år i fagforeninger og har lært seg å forstå medlemmene. Han kan alt fra forsikring, verving, innmelding, tariffavtaler, ferieloven, permitteringsregler, glemt passord, bytting av arbeidsgiver.
Medlems-Morten kan være tilgjengelig i de samme kanalene som medlemmene, som for eksempel på “Min side”.
Han plasseres gjerne på forbundet eller foreningens nettside. I tillegg kan også treffes på Messenger og Teams.
Medlems-Morten passer for alle fagforeninger og fagforbund, store som små.
Medlems-Morten ønsker å være fast ansatt og lønnen hans avhenger av hvor mange medlemmer han skal hjelpe. Ta kontakt med oss og vi gir deg et pristilbud.
Ja, Medlems-Morten kan integreres i medlemssystemet, uavhengig av leverandør.
Ja, man får innsikt i hva medlemmene spør om. Gjennom denne innsikten kan medlemskommunikasjonen forbedres.