HR-Henry, din digitale assistent

Revolusjonerer HR-opplevelsen

Vi står overfor et paradigmeskifte hvor mobilkommunikasjon, sosiale medier, internett og chat har en dominerende rolle i vår arbeidshverdag. En virtuell eller en digital assistent vil kunne bidra til å forenkle og effektivisere HR-avdelingen sine oppgaver og prosesser.

Vår digitale assistent, HR-Henry sørger for at alle ansatte får svar raskt, samtidig som han frigjør tiden til HR-medarbeidere slik at de kan bruke tiden på mer kompliserte oppgaver.

7 gode grunner til:

Hvorfor du skal ansette HR-Henry:

1. Gir svar med en gang

Man kan stille spørsmålet direkte til HR-Henry istedenfor å søke det opp i personalhåndboken. HR-Henry svarer direkte og personlig, men kan også henvise til riktig sted for å utføre oppgaver eller for å innhente mer informasjon om et aktuelt tema.

2. Ingen kø

HR-Henry kan betjene flere samtidig, jobber døgnet rundt og skaper ikke kø. Han blir ikke syk og tar heller aldri ferie. På den måten vil han være tilgjengelig for alle ansatte til enhver tid.

3. En diskret, digital medarbeider

Er det tema som kan værer vanskelig å ta opp med nærmeste leder? Kan regelverk og rutiner være vanskelig å forstå seg på? HR-Henry er konkret og kunnskapsrik, og han behandler alle spørsmål anonymt,

4. Liker å trene

Vår digitale assistent er ferdig trent til å svare på alle HR-spørsmål innen arbeidsrett, som ferie, permisjoner, sykefravær og mye mer, men liker også å lære seg nye ting. HR-Henry lærer underveis, forstår språk og utvikler seg når den blir brukt.

5. Dialog og kontekst

Den digitale medarbeideren husker hva man har snakket om og kan forstå kontekst.

6. Han stiller oppfølgingsspørsmål

HR-Henry kan stille oppfølgingsspørsmål hvis noe er uklart eller dersom han ønsker at noe skal omformuleres.

7. Unngå bruk av tid på repetitive spørsmål

Istedenfor at HR-medarbeidere skal bruke tiden sin på å svare på samme type spørsmål om igjen og om igjen, kan dette automatiseres. Ved hjelp av HR-Henry kan disse fristilles til å løse andre arbeidsoppgaver.

Se eksempler på en chatbot-dialog

 

 

 

Vil du vite mer?

Send oss noen ord, og vi vil kontakte deg så snart som mulig.

Ta direkte kontakt

E-post: post@compendia.no
Telefon: +47 51 77 08 00