Medlemsservice 24 timer i døgnet

Medlems-Morten,

forbundets digitale assistent

Medlemsservice 24 timer i døgnet?

Framtidens medlemmer representerer den nye generasjonen. De forventer rask kommunikasjon og raske svar på henvendelser og forbundene vil bli utfordret på medlemskommunikasjon, og må i større grad tilpasse seg. I en slik hverdag, vil en en digital assistent kunne bidra til å forenkle og effektivisere servicen til medlemmene. I tillegg har mange forbund medlemmer som jobber i skiftordninger. De har ikke samme mulighet til å kontakte medlemsservice innenfor kontortiden. Med vår digitale assistent, Medlems-Morten, vil medlemmene få svar raskt, uavhengig av organisasjonens kontortid.

Hvorfor skal ditt forbund ansette Medlems-Morten?

Medlemsopplevelsen blir bedre!

1. Alltid tilgjengelig og ingen kø

Medlems-Morten jobber døgnet rundt og det er aldri kø. Han kan betjene flere samtidig og vil derfor være tilgjengelig for alle medlemmer til en hver tid.

2. Gir svar med en gang

Medlemmer kan stille spørsmålet direkte til Medlems-Morten, i stedet for å søke det opp på medlemssidene. Han svarer direkte og personlig, men kan også henvise til riktig sted for mer utfyllende svar.

3. Unngå bruk av tid på de samme spørsmålene

I stedet for at medlemsservice skal bruke tiden på å svare på samme type spørsmål om igjen og om igjen, kan dette automatiseres. Ved hjelp av Medlems-Morten kan denne ressursen fristilles til å løse andre og mer komplekse arbeidsoppgaver.

4. En diskret, digital medarbeider

Medlems-Morten er konkret og kunnskapsrik, og han behandler alle spørsmål anonymt.

5. Dialog og språkforståelse

Den digitale medlemsassistenten husker hva man har snakket om. Han har god språkforståelse, han forstår synonymer og henger seg ikke opp i skrivefeil.

6. Han stiller oppfølgingsspørsmål

Medlems-Morten kan stille oppfølgingsspørsmål hvis noe er uklart eller om han mener at man må stille spørsmålet på en annen måte.

7. Ferdig trent men kan lære mer

Vår digitale assistent vil være ferdig trent til å svare på spørsmål som medlemmer ofte lurer på. Det kan være alt fra kontingenter til forsikringsordninger. Han har god greie på arbeidslivets gang, slik som ansettelse, oppsigelse, ferie og sykefravær, eller det kan være innenfor et tariffområde. Medlems-Morten liker å utvikle seg og å lære nye ting,  og han blir mer kunnskapsrik etter hvert som han blir utfordret.

Se demo av Medlems-Morten >

Vil du vite mer?

Send oss noen ord, og vi vil kontakte deg så snart som mulig.

Ta direkte kontakt

E-post: post@compendia.no Telefon: +47 51 77 08 00