Din digitale medlemsassistent er her!

Medlems-Morten, forbundets digitale assistent!

Framtidens medlemmer representerer den nye generasjonen, «millennials». De er vant med rask kommunikasjon og forventer raske svar og man bør i større grad tilpasse dialogen til denne medlemsgruppen.

Kostnadseffektiv

Det er slutt på å bruke verdifull tid på enkle repeterende spørsmål. En digital assistent er spesielt flink på slike spørsmål, og vil for mange være en god løsning når kostnader og effektivitet skal balanseres.
En digital assistent til konsulentene på medlemsservice kan være en «ansatt» med stort potensiale. Han gir raske svar på medlemsspørsmål og forbedrer servicen til medlemmene.
Han er effektiv og sjonglerer flere arbeidsoppgaver samtidig. Han arbeider døgnet rundt og helt uten kø. Rett og slett supereffektiv!

Treningsvillig med kunstig intelligens

Compendias digitale assistent er ferdig trent og klar til å svare på spørsmål innen arbeidslivets gang. Det kan være spørsmål om ansettelse, oppsigelse, ferie, permisjoner, sykefravær og mye mer. Han kan også trenes til å håndtere tariffbestemmelser og medlemsfordeler.

Compendia sin digitale assistent/chatbot er utviklet i samarbeid med Boost AI.

Klar for nye utfordringer

Ønsker du å forbedre servicen til dine medlemmer? Ansett vår digitale assistent!

Compendias digitale assistent, Medlems-Morten er klar for nye oppgaver og kommer gjerne på intervju.

7 gode grunner til at du skal velge en digital assistent.

 

 

Vil du vite mer?

Send oss noen ord, og vi vil kontakte deg så snart som mulig.

Ta direkte kontakt

E-post: post@compendia.no
Telefon: +47 51 77 08 00