Medlems-Morten

Forenkler din medlemskommunikasjon

  • Raske svar på enkle spørsmål
  • Lavere terskel gir mer kontakt med medlemmene

Møt medlemmenes forventninger

Dagens medlemmer er vant til at kommunikasjon går kjapt, er brukervennlig og tilgjengelig. I tillegg ønsker de å være selvbetjente i størst mulig grad.

Mer om hvorfor fagforeningen skal ansette en chatbot >

Sjekk ut disse 7 fordelene med Medlems-Morten >

 

Illustrasjon av chatbotten Isa på ntl.no

Modernisering av nettsidene

NTL følte behov for å gjøre en oppdatering av nettsidene sine. De lot brukerbehovene styre prosjektet, og endte opp med å ansette chatbotten Isa.

Se hvorfor NTL endte opp med chatbot

Kommuniser med medlemmene dine på deres premisser. Jeg er der de er, når de trenger det.

– Medlems-Morten

Enda bedre medlemsservice

Parat er alltid ute etter nye og bedre måter å kommunisere med medlemmene sine på. De enkle, gjentakende spørsmålene burde jo kunne effektiviseres?

Slik kombinerer Parat chatbot og mennesker

Illustrasjon av Ståle på parat.com

Illustrasjon av Medlems-Morten i chatvindu

Hva svarer Medlems-Morten på?

Medlems-Morten har som mål å svare på de enkle, gjentakende spørsmålene fra medlemmer.

Hvilke spørsmål er det egentlig snakk om, og kan han svare på dem?

Disse temaene svarer Medlems-Morten på

Vil du vite mer?

Send oss noen ord, og vi vil kontakte deg så snart som mulig.

Ta direkte kontakt

E-post: post@compendia.no Telefon: +47 51 77 08 00