Bruk Chatbot i din ansattdialog

En digital assistent/chatbot vil raskt kunne svare de ansatte på HR spørsmål de lurer på og dermed forbedre brukeropplevelsen.

Medarbeidere som representerer den nye generasjonen, millenials er vant med rask kommunikasjon og liker ikke telefonkø, dette betyr at virksomheter må tilpasse dialogen med ansatte.

 

I dag skjer ca 20% av dialogen på chatkanalen, men denne andelen vokser kraftig.  En chatbot vil for mange være en god løsning når kostnader og effektivitet skal balanseres. En digital assistent i HR-avdelingen eller annen intern support er en digital ansatt med stort potensiale.

En digital assistent/chatbot vil raskt kunne svare de ansatte på spørsmål de lurer på og dermed forbedre brukeropplevelsen.

Opplæring av ansatte vil være mer effektiv da en chatbot involverer de ansatte mer enn en standard powerpoint presentasjon/video.

Compendia sin digitale assistent/chatbot er utviklet i samarbeid med Boost AI

Compendias chatbot :

  • Er ferdig trent til å svare på alle HR-spørsmål innen ferie, permisjoner, sykefravær m.m.
  • Har ferdige maler for bedriftsspesifikt innhold som dere selv kan endre.
  • Liker å trene. Du kan lære den om nye tema som du ønsker chatboten skal svare på.
  • Bruker maskinlæring og kunstig intelligens som gjør at den lærer underveis, forstår språk og utvikler seg etter hvert som den blir brukt.
  • Kan snakke med andre chatbotter via API (et programmeringsgrensesnitt).

 

Ønsker din virksomhet å forbedre ansattdialogen og ansette vår digitale assistent?

Vil du vite mer?

Send inn din henvendelse til oss, og vi vil kontakte deg snarest mulig.

Ta direkte kontakt

E-post: post@compendia.no
Telefon: +47 51 77 08 00